top of page

Vi venter små :-)

I løpet av noen få dager venter vi kull etter Mira og Npch Jesus Christ of Nivlheim. Der venter vi forhåpentligvis virvelpet i fargene black, black/golden, chocolate, chocolate/golden, også er vi så heldige at mor bærer noen spennende gener kan det komme både grey og carob også. Vi får se :-)

Dette er Snipp, det er mellom 2-3 uker til hun skal føde, allerede godt med liv i magen og hun begynner å bli stor. Her ventes det satinbærer pet, med og uten crest, i utallige fargevarianter. Det blir veldig morsomt å se hva som kommer :-)

I tillegg venter jeg på min pe golden frøken som ENDELIG har blitt drektig. Det blir siste kullet til både henne og hannen jeg har brukt. Derfor er jeg litt ekstra spent på om jeg får noe fint til flokken før jeg pensjonerer foreldrene.


Utvalgt innlegg
Siste innlegg
Arkiv
Søk etter tags
Ingen tagger enda.
Følg oss
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page